Pokračovanie kampane ZIPSER – Originál udáva štýl

Pokračovanie kampane ZIPSER – Originál udáva štýl

Prvý septembrový piatok sme sa v bratislavských televíznych štúdiách zúčastnili natáčania televízneho spotu k pokračovaniu našej úspešnej ZIPSER kampane. Od pútavého diania, ktoré bolo hudobne, vizuálne i chuťovo viac ako príťažlivé sme nevedeli odtrhnúť oči. Hlavnou ideou kampane je poukázať, že každý mäsožravec má svoj obľúbený mäsový výrobok. Pre niekoho to môže byť šunka, pre iného saláma alebo párky. Ale vždy je to ZIPSER.

V spote účinkujú talentovaní tanečníci z The Pastels. Každý z nich je prívržencom iného tímu. Jeden zastupuje ZIPSER párky, druhý ZIPSER salámu a tretia ZIPSER šunku. ZIPSER motívy sú aj na modernom dizajne ich oblečenia. Spot je zaujímavý aj vďaka improvizovaným  choreografiám a špeciálnym efektom. Na záver spotu odznie produktový message: “Každý má rád to svoje, ale ZIPSER chutí všetkým... Pretože Originál udáva štýl.” Ale viac už nebudeme prezrádzať, nechajte sa prekvapiť.

Súčasťou kampane, ktorá je cielená na mladého spotrebiteľa,  bude okrem televízneho či rozhlasového spotu, billboardov po celom Slovensku a zapojenia influencerov aj súťaž, ktorej upútavky nájde spotrebiteľ priamo v predajniach na ZIPSER produktoch a POS materiáloch a súťažiť sa bude na kampaňovom webe www.originaludavastyl.sk, ktorého súčasťou je aj nový e-shop s originálnym merchom pre fanúšikov ich obľúbeného Zipser produktu.

Minuloročná Zipser kampaň získala ďalšie 2 nominácie

Ako sme už spomínali, čoskoro odštartujeme druhú vlnu kampane Zipser – Originál udáva štýl. Avšak, úspechy žne stále aj minuloročná časť kampane, ktorá bola nominovaná na ďalšie prestížne ocenenia, a to Zlatý středník a Zlatý klinec. Ide o profesionálne súťaže hodnotiace firemné médiá a najlepšie komunikačné, marketingové a PR projekty, ktoré vznikli v Českej republike a na Slovensku. Odborná porota posudzuje prihlásené práce naprieč rôznymi oblasťami a témami. TAURIS so Zipser kampaňou bol nominovaný v kategórii Využitie sociálnych sietí a influencer marketing v súťaži Zlatý středník a v kategórii  Promotion (Akcie na podporu predaja a loyality zákazníkov a pod.) v súťaži Zlatý klinec.